Wednesday, March 14, 2007

O tigara...


Pe geam intra razele aurii ale Soarelui de dimineata oprindu-se pe posterul cu Queen.Eu stau in pat fumand,meditand...

Cu timpul am aflat ca fumul ma linisteste,ma calmeaza,dar ma si ajuta sa ma concentrez asupra lucrurilor carora multi nu le dau importanta.

Fumul albastru se ridica alene din tigareta Davidoff sau Marlboro,formand nori miniaturali ce incet,incet vor cobora-ceata...As pune mana pe ghitara insa imi dau seama ca n-am ce sa cant...

In zilele noastre nu se mai face Muzica:"Nu mai e la MODA!"!Acum daca ai un ritm oriental,este tot ce-ti trebuie.Inviti cateva tipe "usoare" cu forme "pronuntate",cativa prieteni betivi si arunci o petrecere care ii va scoate pe vecini din dormitare.

Un pahar plin de tigari strivite-un pahar plin de idei oprite cu fiecare chistoc stins,cu fiecare piesa Andries sau Pink Floyd,cu fiecare sfarsit de saptamana petrecut cu prietenii,cu fiecare dialog de Platon citit,cu fiecare cer finit.

Astazi toti se bucura de postmodernism.Toti se bucura de punk si de alternativ..."Iesiri din SABLON!".Ce prostie!

Gata!Am terminat tigara!

2 comments:

miruna. said...

- O cafea -

Si astazi toti se straduiesc atat de mult sa renege valorile trecutului, incat uita sa devina la randul lor valori. De fapt, nici nu mai incearca. E usor sa faci arta mediocra si sa te consideri neinteles. Eu nu generalizez. Ma refer doar la categoria pe care ai mentionat-o si tu. Eu sustin postmodernismul. Sustin orice forma de progres. De orice fel. Si gata, mi-am terminat cafeaua!

[ asta ca sa-ti pastrez stilul :P ]

Bulletproof loneliness said...

Paharul plin de chistoace mai trebuie si golit.. Iar discurile cu Pink Floyd trebuie puse pe repeat.. Mai aprinde o tigara!